mandag den 24. februar 2014

Så er det slut med at ligge i dvale her på matriklen :)




I dag mandag den 24/02 2014 har jeg lagt kartofler, da jeg syntes det lugter lidt af forår,



Kartoflerne lægger jeg i spande, og så kommer de i drivhuset hvor kan stå og hygge sig til de kommer op.




Spandene er klar til kartoflerne og der er købt 3 forskellige sorter i det lokale plantecenter.


      
 Frieslander =Meget tidelig
Folva =Middeltidlige
Belana = Middeltidlig



er det bare at vente til der bliver nye kartofler
Der skal nok komme billeder senere.

4 kommentarer:

Mathias Emil sagde ...

Hej BC,
Jeg skal da lige love for, at der er tjek på tingene ved jer. I får med garanti mange kartofler!
Her i vores have bliver dyrker vi georginer i stedet - de står også i spande i drivhuset, og er snart klar til at spire. Det bliver så dejligt!
God snart-forårs-dag og hils hjemme,
Mathias

Unknown sagde ...

Det ser godt ud. Det kribler også i mine havefingre!! Hvor er det skønt med det tidlige forår, sidste år var det hele dækket af sne her sidst i Feb. Kh Mette

Trine M sagde ...

Ser godt ud :)

ulla sagde ...

UH. Hvor vi glæder os til nye kartofler , de gamle smager ikke af så meget mere. Håber vi får lov at smage dine,? Hej fra UC